Italiaans eten in Pune - Reisverslag uit Poona, India van Clemens Meijs - WaarBenJij.nu Italiaans eten in Pune - Reisverslag uit Poona, India van Clemens Meijs - WaarBenJij.nu

Italiaans eten in Pune

Door: Clemens

Blijf op de hoogte en volg Clemens

26 April 2013 | India, Poona

De hele week gewerkt. Vrijdag bekroop mij al het weekend gevoel. 's Avonds dan ook maar naar Sicilia geweest, een goed Italiaans restaurant wat verder van het hotel afgelegen aan de Boat Club Road. Ik ging er naar toe omdat de worst en kaasschotel als voorgerecht vanaf internet me het water uit de bek deed lopen. Aangekomen las ik in het menu dat het ook het duurste was als voorgerecht, omgerekend wel bijna EUR 12! Toch maar besteld, het weekend gevoel bekroop me al, samen met een Italiaanse Moghito, er zit campari bij. De worst/kaas voorgerecht was er niet. De domper was groot. Dan maar inktvisringen, niet te versmaden. Onwijs lekker die gefrituurde dingen. Als hoofdgerecht een pizza. Jaja, je leest het goed, hij eet ook eens een pizza. Kaas, vis en paprika. Het waren groene pepers verkleed als paprika, zeer spicy, echt Italiaans. Geluk van de pizza is dat je ze eraf kan gooien. Als de wolf uit de zeven geitjes strompelde ik naar een Riksja, breng me maar naar het terras van Dario's, ook een Italiaan. Daar nog even zitten uitbuiken onder het genot van de lekkerste espresso van India. En toen lopend naar het hotel. Ik had het gevoel dat ik vanavond ook al had ontbeten...

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Clemens

Actief sinds 21 Sept. 2012
Verslag gelezen: 148
Totaal aantal bezoekers 31727

Voorgaande reizen:

25 Maart 2013 - 24 Mei 2013

Clemens InDia (part II)

25 September 2012 - 21 December 2012

Clemens InDia (part I)

09 November 2012 - 18 November 2012

Clemens en Monique in Goa, India

Landen bezocht: