Taken 2 - Reisverslag uit Poona, India van Clemens Meijs - WaarBenJij.nu Taken 2 - Reisverslag uit Poona, India van Clemens Meijs - WaarBenJij.nu

Taken 2

Door: Clemens

Blijf op de hoogte en volg Clemens

15 April 2013 | India, Poona

In het kader van, ik kan de slaap niet vatten want ik heb het weekend al genoeg geslapen, besluit ik jullie lastig te vallen met een recensie van de film Taken 2 die ik het weekend heb bekeken. Zo goed als de eerste was, zo slecht is deze. Maar ja, de rolverdeling is hetzelfde, behalve de inmiddels ex-man van Famke speelt iedereen weer mee. Zelfs eenieder die in de eerste aflevering is gedood, speelt een rol. Zij liggen in hun eikenhouten pyjama keurig naast elkaar, take dead. Het speelt zich voor het grootste deel af in Instantboel, dat wil wat zeggen. Deze keer is Famke aan de beurt. Het wordt Famke bijna fataal. Liam Neeson lijkt steeds meer op een verbastering van Lime Niezen. Een van de symptomen van de ziekte van Lime, die je kunt overhouden van een Takenbeet. Maar de meesten die Lime in Taken beet gaan dood. Een kogel in je kop, daar kan geen antibiotica tegenop. Maar ook in de duistere catacomben van de Instantboel bloeit de liefde tussen de biologische vader en moeder weer op. Dochter is al drie keer gezakt voor haar rijbewijs, maar in een gestolen gele Mercedes scheurt ze door de nauwe straten van Instantboel en schudt met gemak twee volgwagens af en ramt de poorten van de Amerikaanse ambassade. En de zoetsappige tiener strooit met granaten. Eind goed, al goed. Ik kan niet wachten tot Taken 3. Vandaag zijn ze bij de universiteit van Wageningen gestart met een onderzoek naar het preventief verstrekken van antibiotica bij een Takenbeet. Ik hoop dat ze op tijd zijn.

  • 16 April 2013 - 12:15

    Raymonda:

    Heee Clemens'! Haha zo die film hoef ik dus niet meer te zien! Zoals jij hem net hebt verteld ( zie het dan ook helemaal voor me) lijkt me de leukere versie! Kort ,maar krachtig! Dit weekend hebben wij naar de film gekeken de Marathon een Nederlandse film ,ook een leukere film ,dan die van gisteravond op de tv vanuit Boston! Tjee wat erg allemaal! Daar zul jij ook wel wat van mee krijgen ,al is het ver van je hotelbed! ...hopelijk geen gek met koningsdag! Die het in zijn bol krijgt om hier de krant te willen halen! Toch wel spannend eigenlijk .....zoveel mensen op de been bij zoiets toch wel heel speciaals!
    Zondag waren we in Amsterdam en die oranje loper die van het museumplein naar het Rijksmuseum lag werd gewoon in stukken gesneden en huppelde in de container! .....soms snap ik het niet ? Was leuk geweest op de dam!!! Op 30 april ! Maar nee we betalen genoeg belasting dus daar nemen we gewoon een nieuwe! Grrrrrrr........ik zeg verder maar niets......
    Nou ik ga nu even in de tuin aan de gang voordat het weer gaat regenen....Clemens' hou je goed! En tot de volgende keek op de week! Heel veel groetjes van ons hier 16 Gr. En bij jouw nu? 36.. Ach ja scheelt maar 20 graden!! Groetjes Kees en Raymonda

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Clemens

Actief sinds 21 Sept. 2012
Verslag gelezen: 160
Totaal aantal bezoekers 31723

Voorgaande reizen:

25 Maart 2013 - 24 Mei 2013

Clemens InDia (part II)

25 September 2012 - 21 December 2012

Clemens InDia (part I)

09 November 2012 - 18 November 2012

Clemens en Monique in Goa, India

Landen bezocht: