Gudi Padwa - Reisverslag uit Poona, India van Clemens Meijs - WaarBenJij.nu Gudi Padwa - Reisverslag uit Poona, India van Clemens Meijs - WaarBenJij.nu

Gudi Padwa

Door: Clemens

Blijf op de hoogte en volg Clemens

11 April 2013 | India, Poona

Vandaag dus nieuwjaarsdag. Nou ik heb er weinig van gemerkt. De wekker gaat gewoon af omdat dit nu eenmaal voor een Apple een doordeweekse dag is. Wekker uit en omdraaien maar ik heb me voorgenomen vroeg buiten te zijn. En dat is niet gelukt, ik wordt om halftien wakker. Op naar Laxmi Road en omgeving, de PC Hooftstraat. Met de riksja eropaf. De tempel is drukbezocht en de bedelende mensen werken ook gewoon vandaag. Er is niemand die mij gelukkig nieuwjaar wenst. Hoogtepunt is een overdekte markt. In het midden een hoge toren en eromheen in stervorm allerlei langere daken. Daaronder vindt handel plaats in voornamelijk juin en errepel. Ik maak veel foto's ondanks dat ik weet dat het er donker is. Zie de resultaten op dropbox. Om een uur of 2 ben ik weer in mijn koele kamer en om 5 uur loop ik naar het Hard Rock café voor de beroemde kipfingers. Ik bestel de verkeerde versie, volgende keer beter.

  • 11 April 2013 - 18:00

    Raymonda:

    Zo Clemens' ,hier zijn we even! Hebben al je " gemisten " verhalen weer ingehaald ,het was er niet zo van gekomen ,maar hebben er weer heerlijk van kunnen genieten! ...nou van ons dan toch gelukkig nieuwjaar !!!! Je bent toch in India! Dan hoort het er wel ff bij hoor! Jammer alleen zonder jouw specialiteit ! De Clemens' oliebol!! Das nou jammer!! Ook hebben we je mooie foto's gezien ! Schitterend weer hoe jij van zo'n treurig uitzicht een geweldig plaatje kunt schieten het lijkt zo net kunst! Dat is dus DE kunst! ,
    Ik hoop dat de kipvingers op hun plaats blijven zitten en niet dat je gaat kronkelen!
    Voor straks welterusten en tot het volgende verslag? We kijken er weer naar uit ! Morgen weer gezellig met Monique werken!! Heel veel groetjes van ons! X

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Clemens

Actief sinds 21 Sept. 2012
Verslag gelezen: 159
Totaal aantal bezoekers 31745

Voorgaande reizen:

25 Maart 2013 - 24 Mei 2013

Clemens InDia (part II)

25 September 2012 - 21 December 2012

Clemens InDia (part I)

09 November 2012 - 18 November 2012

Clemens en Monique in Goa, India

Landen bezocht: