Woensdag filmavond - Reisverslag uit Poona, India van Clemens Meijs - WaarBenJij.nu Woensdag filmavond - Reisverslag uit Poona, India van Clemens Meijs - WaarBenJij.nu

Woensdag filmavond

Door: Clemens

Blijf op de hoogte en volg Clemens

10 April 2013 | India, Poona

Als je er ooit over denkt om naar India te komen om TV te kijken, blijf dan maar thuis. Nee, alleen al die inentingen. Zeker niet in dit hotel. Halfzachte Talaash, gevierde ster hier, vecht als een mix van Steven Seagal en de Matrix. Of beter nog, de beelden lijken op tekenfilms. Soms komt Harry Potter voorbij, ook niet weg te toveren, en laat op de avond teken- en animatiefilms. Gelukkig heeft Jeroen mijn harde schijf met echte films gevuld en vanavond kijk ik naar de Takenfilm met Femke Janssen en Liam Neeson, de film heet ook Taken maar je schrijft het Engelser en er wordt weinig getekend. Echte acteurs, de beste als je het mij vraagt. In de film speelt ook een slechterik en als zijn gegevens naar Liam worden doorgemaild, valt mij op dat deze man geboren is op 11 april 1962. Mijn bouwjaar dus maar ook nog eens morgen jarig (of straks al). Helaas, de bad guy is in de film nog niet jarig en zal ook niet zo oud worden als ik. Nee, als Abraham gaat ie naar de eeuwige jachtvelden, mosterd brengen. Echte suspense, aanrader, zelfs voor de tweede keer. En dat is mijn oudejaarsavond in Hindoestaans India. Morgen is het Gudi Padwa, het Hindoestaanse Nieuwjaar. Waarvan akte.

  • 10 April 2013 - 21:50

    Edo:

    Clemens,
    Gelukkig Gudi Padwa, champagne op en na het vuurwerk op d'n Duitser schlagers kijken tot je ogen erbij neervallen...hé lekker. Zal straks wel niet veel van werken komen met al dat handjes schudden.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Clemens

Actief sinds 21 Sept. 2012
Verslag gelezen: 113
Totaal aantal bezoekers 31726

Voorgaande reizen:

25 Maart 2013 - 24 Mei 2013

Clemens InDia (part II)

25 September 2012 - 21 December 2012

Clemens InDia (part I)

09 November 2012 - 18 November 2012

Clemens en Monique in Goa, India

Landen bezocht: