Een loopje - Reisverslag uit Poona, India van Clemens Meijs - WaarBenJij.nu Een loopje - Reisverslag uit Poona, India van Clemens Meijs - WaarBenJij.nu

Een loopje

Door: Clemens

Blijf op de hoogte en volg Clemens

08 April 2013 | India, Poona

Na het eten ga ik naar de shopping mall waar meer bewaking dan publiek loopt. Het is er sinds de laatste keer (december) flink veranderd. Veel meer winkels maar allemaal dicht. Is het de labour tax strike of ben ik te vroeg. De supermarkt zit onderin op etage -2. Het is geen Lidl maar een Auchan, van een Franse keten. Vorige keer was het nog een Spar. Ze hebben er alles. Vlees, vis, verse groenten, fruit en zelfs bloemkool en fietsbanden. Op de terugweg kom ik langs een politiepost. Daarin staat een nors kijkende man met de snor en uitdrukking van Saddam Hoessein. De loop van zijn geweer is op de kruising gericht en als ik er langskom en hij is met zijn been uit het verkeerde bed gestapt… Even voordat hij kan schieten komt er een Riksja voor mijn neus tot stilstand. Met mijn 2 kilo Canon en een fles cola zie ik er kennelijk uit dat ik een lift moet. Ik weiger en Saddam slaat het allemaal gade. Ik kijk hem aan, wrijf over mijn buik en maak met mijn wijs- en ringvinger een loopbeweging. Hij begint keihard te lachen en zo zie je maar, ik kom ongeschonden langs de loop.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Clemens

Actief sinds 21 Sept. 2012
Verslag gelezen: 121
Totaal aantal bezoekers 31740

Voorgaande reizen:

25 Maart 2013 - 24 Mei 2013

Clemens InDia (part II)

25 September 2012 - 21 December 2012

Clemens InDia (part I)

09 November 2012 - 18 November 2012

Clemens en Monique in Goa, India

Landen bezocht: