3 x woordwaarde - Reisverslag uit Poona, India van Clemens Meijs - WaarBenJij.nu 3 x woordwaarde - Reisverslag uit Poona, India van Clemens Meijs - WaarBenJij.nu

3 x woordwaarde

Door: Clemens

Blijf op de hoogte en volg Clemens

31 Oktober 2012 | India, Poona

Zojuist valt hier voor de tweede keer de stroom uit vanavond. Lang leve de accu's!!! De eerste keer zit je in Face Time met thuis te kleppen en ineens wordt alles donker. Maar Face Time gaat gewoon door. Zoals ik al eens eerder heb aangegeven gaat hier bij binnenkomst alle verlichting branden en ook gaat de tv aan. Dus is het ook al eens voorgekomen dat midden in de nacht de stroom uitvalt, weer aangaat en dat dan ineens de tv begint te spelen. Gelukkig gaat het licht niet aan als ik het zelf met de knop heb uitgezet. En als de tv aangaat dan start ie op zonder geluid op de eerste zender. Die geeft allerlei foto's van Marriott all over the world.
Het geluk heeft me de afgelopen dagen niet meegezeten. Gisteren zat ik op de zaak en kwam ik erachter dat ik er grote scheur in de kont van mijn broek zat. Gelukkig heb ik een zwarte onderbroek aan en heb ik niets gezegd. Zelfs niet tegen mijn Nederlandse collega. Anders had hij me even in de picture gezet. Vandaag ging het anders. Ik had een beker koffie in mijn hand toen ik met een Indiase collega stond te praten. Zo'n engineer. Die worden bij aannemen eerst voor een paar weken naar Nederland gestuurd om "het vak" te leren. Meestal in groepen en dan zitten ze in een appartement zodat ze zelf kunnen koken. Er zijn namelijk veel veg's onder de Indiërs. Ze leren dan ook sommige Nederlandse woorden en je kunt wel raden dat dit niet de standaard scrabble woorden zijn. Het gesprek was afgelopen en ik zette de beker koffie aan mijn mond. We hadden het over Herman Brood die niet tevreden was over het Amstel Hotel en op het moment dat hij wegloopt en ik koffie wilde drinken, zegt hij:"Oh, then he is a kuttekop." Met gevulde mond en beker nog aan mijn mond proest ik het uit van het lachen. En allemaal over mijn overhemd. 3x woordwaarde. Grote hilariteit en telkens als men mij erover vandaag over aansprak, gaf ik aan dat dit de nieuwste mode in Nederland is, elke dag een ander patroon in je hemd. Dan kon ik ook meteen met een gerust hart vertellen dat ik gisteren een broek in mijn scheur had en dat niemand dat heeft gemerkt. Ben benieuwd wat er morgen op het programma staat.

  • 31 Oktober 2012 - 18:18

    Raymonda:

    Hahahaha!!!!Maar snap t gevoel!!! Die broek ....is dat er in gewaaid??? Die scheur!! Of is dat van het harde werken?? Met als batterij Toblerone??? We zullen het nooit te weten komen!!! Maar ga nu heeeeel snel naar de foto's kijken !!!! Misschien toch eentje???? Hou je taai Clemens!! Groetjes van ons ! en misschien moet je morgen maar eens binnen blijven? Lekker "veilig" x

  • 31 Oktober 2012 - 19:07

    Saskia En De Rest:

    Hahahahahahaha ! Lig hier dubbel van Herman Brood.......;-)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Clemens

Actief sinds 21 Sept. 2012
Verslag gelezen: 116
Totaal aantal bezoekers 31720

Voorgaande reizen:

25 Maart 2013 - 24 Mei 2013

Clemens InDia (part II)

25 September 2012 - 21 December 2012

Clemens InDia (part I)

09 November 2012 - 18 November 2012

Clemens en Monique in Goa, India

Landen bezocht: