Ontbijt - Reisverslag uit Poona, India van Clemens Meijs - WaarBenJij.nu Ontbijt - Reisverslag uit Poona, India van Clemens Meijs - WaarBenJij.nu

Ontbijt

Door: Clemens

Blijf op de hoogte en volg Clemens

02 November 2012 | India, Poona

Vanmorgen sinds lange tijd eens een blonde vrouw gezien. Iedereen heeft hier zwart haar en is donker, behalve ik en ... Waarschijnlijk Engels maar dat is een gok. De stoom uit haar theekopje wordt mooi verlicht door de opkomende zon. Wat een buffet in de morgen! Er staan ongeveer 15 pannen op warmhoudplaten maar daarin zit doorgaans Indiaas eten. Die staan op met spicy food. Dat sla ik 's ochtends liever over. Op Europees gebied is er de keus uit brood, croissants, muffins, vruchtensappen in allerlei soorten en maten, zelfs watermeloensap. Dat eet ik niet, laat staan dat ik het nog ga drinken ook. Nee, mijn keus valt vandaag eens op appelsap. Als thee kies ik iedere dag voor early grey, dat ben ik zelf ook. Er staat ook gerookte zalm en dat is zooooo aantrekkelijk maar ik durf het niet. De regel "cook it, boil it, peel it or forget it" is tot de dag van vandaag een gouden regel gebleken. Soms wat darmkronkels maar nog nooit in de problemen gekomen. Je kunt allerlei eieren bestellen. Alle soorten en maten maar dat bewaar ik voor het weekend; dan wordt het een Engels ontbijt met witte bonen en verder alles erop en eraan. Nee, vandaag wordt het weer een geroosterde witte boterham met marmelade en een croissant met chocopasta. Waarom vertel ik dit? Morgenochtend gaat de wekker om een uur of 4 want we gaan met het bedrijf een weekend op pad. Om 5 uur worden we opgepikt. Nou en ... morgenochtend kan ik dus niet ontbijten.

  • 02 November 2012 - 16:36

    Mark:

    terwijl ik hier dus nog even aan het werk ben, moet jij over zo'n 7 uurtjes alweer opstaan. Sterkte!

  • 03 November 2012 - 21:40

    Raymonda/vivienne:

    Hoi,Clemens ik zit hier nu im Prinsenbeek bij mijn broer en Viv zijn dochter heeft samen met Jeroen een half jaar door India getrokken!! En heeft hier nog wat tips voor jouw!! Misschien nog iets voor jullie als Moniqeu er is!!!! Hier komt ze !!!!!: Ik hoorde dat jullie naar goa gaan, wij hebben een hele leuke tijd gehad in palolem, net wat minder toeristisch dan de rest van goa.. maar wij zaten wel in een hutje op het strand.. onze site is www.jeroenenvief.waarbenjij.nu misschien leuk voor wat ervaringen. heel veel groetjes van ons!! en veel plezier met moniek daar

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Clemens

Actief sinds 21 Sept. 2012
Verslag gelezen: 121
Totaal aantal bezoekers 31561

Voorgaande reizen:

25 Maart 2013 - 24 Mei 2013

Clemens InDia (part II)

25 September 2012 - 21 December 2012

Clemens InDia (part I)

09 November 2012 - 18 November 2012

Clemens en Monique in Goa, India

Landen bezocht: